Favorites of the Month I November 2016

14:30



A Música que eu não consegui parar de ouvir em Novembro foi I Feel It Coming do The Weeknd mas nesta versão da Sarah Close. Ouve-a enquanto lês o resto do post. 

My Jam this month was I Feel It Coming by The Weeknd but in this version by Sarah Close. Be sure to listen to it while reading the rest of the post, and go check her out.




Como seria de esperar com o Black Friday vêm, as pesquisas nas lojas online. E este ano adorei todas as peças da Mango! Bem como a Stradivarius, que foi uma surpresa para mim! Vê no meu Black Friday Haul!

This month is Black Friday month and with that comes a lot of shopping research. And this Year I really loved Mango's Collection. And also Stradivarius, that was the best surprise ever! Check It out on my Black Friday Haul!





Dezembro é sempre um mês super divertido e festivo, este ano vou fazer Blogmas, mas como é o meu primeiro ano não vou fazer todos os dias, mas vou tentar o meu melhor para o máximo de dias possiveís.

December is always the best month, is fun and festive, and this year I've decided to do Blogmas but since is my first year I'm not going to do it every day, but I will try as much as I can for the max Days!

Amanhã já é dia 1, fica aqui uma dica para amanhã...
And tomorrow is day 1, here is a taste of what's coming...

See you tomorow!
(This Post contains Affiliate links/ Este Post contêm links de afiliação) 

You Might Also Like

0 comentários

About Me

Hello, my name is Camila.

College Girl trying to make it in Life. Blogging Newbie. Artsy Type. Gemini. Economics Student.illustratinghappines@gmail.com



Popular Posts